Nu är det äntligen helg!

.....

Sett min lilla uppdatering av bloggen? I like it! Fast jag skulle vilja ha en helt ny header egentligen men jag orkar inte just nu :p

Fredagar är en bra dag i skolan, först har vi foto i 2,5 timmar. Det var dock liite segt eftersom vi inte fotade något idag utan bara satt ner och anteckande och lyssnade. Men nästa vecka ska vi ut och fota :D Efter det hade vi idrott. Vi åkte inlines. Som jag ALDRIG gjort tidigare i mitt liv. Men jag är faktiskt imponerad av mig själv, trillade bara en gång! HAHAHAH! Nej men det var nog det värsta jag gjort, så himla hemskt! Och svårt! Och läskigt! Men om man kunde det skulle det nog vara helt okej, men det var jag ju inte direkt :P
Sen var det lunch, och vi såg fram emot snitsel, men när vi kom ner i matsalen var den slut! Så vi fick äta resten, buhu!

Ja men nu hinner jag inte mer, ska snart ner och jobba nu! Vi hörs senare! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback