Two brothers and a sister

.....



Har läs lite interljuver och har hittat en del roligt som kommer hända i dödsrelikerna. Dan och Emma berättar lite snabbt om en scen de ska göra...

Emma: Att kyssa Rupert framför kamerorna kommer nog vara en av de märkligaste upplevelserna för mig. Han och jag har varit rädda för den här scenen, och skulle vilja göra det snabbt. Men det tuffaste av allt är nog att jag måste kyssa...DAN! Det är i en scen där Ron föreställer sig en kyss mellan Hermione och Harry.

Daniel: I dödsrelikerna kommer ni att få se Harry som ni aldrig tidigare gjort! Till exempel så kommer jag att vara helt naken i en scen. När jag läste manuset tyckte jag att det stod att jag skulle bära underkläder, men nej, jag skulle inte bära nånting alls! Men det blir nog inte så svårt. Jag har ju redan gjort sånt här när jag var med i Equus. Men jag undrar hur människor kommer att reagera, även om några saker kommer att döljas i skärmen.

Gammal intervju, alla scener är ju klara nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback