Bilder från igår!

.....

Kvällen igår var toppen! Jag, Agnes, Anna, Andrea och Sofia hade planerat en överraskingsfest för Gabriella och Emelie och jag måste säga att det blev väldigt lyckat :D Jag åkte in till stan redan vid 12 igår och tog sen bussen till Agnes. Vi cyklade (förbi Stefan Livs hus) och handlade inför kvällen. Sen åkte vi hem igen och började med att baka cupcakes och det tog lite längre tid än vi räknat med och helt plötsligt var klockan 15 och vi började bli riktigt stressade. När Anna, Sofia och Andrea kom sprang vi mest runt för att hinna med allt. Blåsa upp 50 ballonger, dekorera cupcakesen, sminka oss, byta om, locka hår, gömma presenter, pynta huset och laga mat. Så det var stressigt men väldigt väldigt roligt! :D

När Emelie och Gabriella väl kom dit stod vi redo vid dörren med ballonger och skrek. Och förvådnade, det blev dem. Ja nu lägger jag upp lite bilder från kvällen, mer finns HÄR :)











Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback