om jag kunde drömma

.....

Drog ut en tand idag. Fick både lustgas, lugnande och bedövning och ändå var det heeemskt. Fast det gick väldigt snabbt ändå, även om jag fick ligga kvar och "nyktra till" efteråt. Men alltså jag har bara väldigt svaga minnen från hela morgonen, från det att jag tog det lugnande till att jag vaknade efter att ha sovit en stund här hemma. Alltså, jag minns det. Men det är lite som i en dröm, lite luckor här och där. Till exempel så har jag inget minne av vad jag och mamma sa i bilen påväg hem. Men jag minns att jag gick runt i köket och pratade med mig själv på engelska (!) innan jag gick upp och la mig.. Och mina sms till Anna, herreguud! Hahaaha, jag var lite hög tror jag^^

Men ja, när jag vaknade upp var jag klar i huvudet. Som en liten bonus var jag alldeles blodig från munnen och ner till bröstet. Fräscht. Ja i alla fall så kändes det som en eeevighet sedan jag var hos tandläkaren och inte bara några timmar. Så resten av dagen har jag pluggat, kollat på heroes (som nu är slut, buhu) och ätit Ben&Jerrys som min mamma köpt till mig, puss! Ja nu känns det i alla fall helt okej, det gör inte alls lika ont som förra gången och jag är ungefär dubbelt så glad ;)


Jag just nu, osminkad och tandlös. Därav censuren...

Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag till skolan. Vi hörs när vi hörs, godnaaatt♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina twilight rubriker du har Linnea! :p :D

2011-04-06 » 19:00:31



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback