så länge vi båda andas

.....

sitter med min meeeeeeeeeeega uppgift i svenskan. har kört fast rejält! kommer ingenstans :( så jag lyssnar på senaste PotterCast där dem pratar om Deathly Hallows del 2. För en av dem tillhörde den lyckliga skara som fick se den när den testvisades i Chicago förra veckan. Inte avundsjuk. Inte alls.
Men den verkar vara amazing! Dock har dem (som vanligt) tagit bort massor från böckerna. Det är inte okej :( Till exempel får man inte veta att Lupin och Tonks har fått barn förens efter dem dött och Harry går med dem i skogen (när han vänt på uppståndelsestenen).

Men okej, mindre Potter. Mer svenskaplugg. Imorgon ska jag och Emelie plugga tillsammans efter skolan, så länge vi båda andas vill säga, och inte har kvävts i surrealism, arbetarlitteratur och inre monolog.


STOOORT GRATTIS TILL MIN FINA DALMATINER OCH HARRY POTTER VÄN AGNES SOM FYLLER 18 IDAG! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det som händer egentligen? Vad har du för rubriker, blir lite stolt faktiskt ;)

2011-04-09 » 13:59:39
Postat av: Din Angie

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-04-11 » 22:09:33



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback