Chess in concert

.....

Jag mår inte riktigt bra. Tror att jag håller på att bli sjuk, öhh orkar inte! Har idag har jätteont i halsen och känns mig allmänt hängig. Men det fick bli halsduk och en kopp te och sen bara att pallra sig iväg till skolan. Nu mår jag lite bättre och har inte lika ont längre. Halsontet har dock gått över till hosta, vet inte riktigt vilket som är bäst?
I alla fall. När jag kom hem så bäddade jag ner mig i sängen med extra filt och kollade för första gången på Chess in Concert. (Alltså den brittiska versionen av Chess, fast i konsertversion.. Hänger ni med?) Jaja, den var i alla fall ASBRA! Kanske är det en bättre version än den svenska?? (Fast jag måste säga att jag saknade Helen, Anders och Tommy!)








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback