Day 1 - Favorite Book in the Series

.....

Well, som det kanske syns i min header så är min favorit av böckerna Fången från Azkaban. Jag tror att det alltid varit det, ända sen jag läste den första gången år 2003. (Är inte säker, har inga minnen av detta!) Varför det är min favorit är svårt att säga, men den har någonting. Någonting som faktiskt har fått mig att vända tillbaks boken och börja om på sida ett direkt efter att jag just läst ut den. Jag tror helt enkelt att jag gillar allt med denna bok, handlingen, de nya karaktärerna (hello, lupin!) och så är den både rolig och spännande. Bäst i serien helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: åsa

erkänn du är lite sugen på att rita till ett R där på ord tre kapitel 14

2011-08-11 » 22:44:24
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback