det är sensommar sverige

.....

Sommaren börjar försvinna från vårt land. Igår när Elsa skjutsade hem mig (för hon tog körkort igår!!) var det helt svart ute, och då var klockan inte ens elva än. Jag kan nog säga att detta har varit den sämsta sommaren på väldigt länge. Kanske till och med någonsin. För det första har jag jobbat alldeles alldeles för mycket, jag har knappt umgåtts med mina vänner och inte haft speciellt mycket sol. Därför tycker jag inte heller att det ska bli speciellt jobbigt att gå tillbaka till skolan. Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till gamla rutiner och vanor. Dessutom längtar jag tills jag får umgås med mina vänner varje dag och kanske till och med att få skriva några uppsatser. (NOTE TO SELF: KOM IHÅG DETTA NÄR DU SITTER MED SKITEN I SLUTET AV OKTOBER!) Sen har vi ju ett nytt awesome schema och nya lärare. Kommer bli spännande!

Så Peset, den 23 augusti kommer jag skuttande till dig igen! (typ)

Kommentarer
Postat av: åsa

sv;

haha ja jag tänkte på dig!

han hade den på kristall pressen med nyligen hah http://i56.tinypic.com/335hbwl.jpg

2011-08-19 » 19:00:21
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback