det är sommarens sista sång, som tonar ut en sista gång

.....

Och så är dagen här. Den sista på sommarlovet. Den sista dagen på mitt sista sommarlov.
Jag har faktiskt inte så mycket ångest som man kanske borde ha nu? Jag tycker verkligen att detta varit en av de sämsta somrarna någonsin men ändå så känns det ganska lugnt att börja skolan igen. Jag är mest lite nervös faktiskt. Oklart varför..

Sen vet jag inte om man får säga detta när man bor i Sverige men jag längtar så otroligt mycket efter hösten! Tända ljus, varm choklad, mössor och halsdukar.. Jag gillar hösten! (Och så fyller jag år också, det längtar jag också efter!)




Höstbilder från 2010.  I år ska jag ta fler (och bättre) bilder!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback