En Filip & Fredrik- utmaning

.....



För ett tag sedan fixade Åsa ihop denna "30 dagars f&f-utmaning". Tänkte först att jag skulle vänta tills jag var klar med Harry Potter men jag orkar inte vänta längre, så nu kör vi båda två parallellt!!

dag 1: Hur & när jag föll för F&F
dag 2: Varför jag gillar F&F
dag 3: Favoritprogram
dag 4: Favoritbok
dag 5: Favoritinslag
dag 6: Favoritbild
dag 7: Minst bra program
dag 8: Mitt första möte med F&F
dag 9: Mitt bästa möte med F&F
dag 10: Projekt jag vill att F&F ska göra
dag 11: Vilket program jag helst skulle vara gäst i
dag 12: Favoritlåt
dag 13: Favoritoutfit
dag 14: Min bästa pryl
dag 15: Min mest udda pryl
dag 16: Bästa avsnittet
dag 17: Inslag/scen jag nördat mest och kan citera utantill
dag 18: Skulle jag ta ut min lön i choklad?
dag 19: Min dagliga dos
dag 20: Favorithöjdare
dag 21: Favoritfotograf
dag 22: Konstigaste jag gjort pga F&F
dag 23: Mitt galnaste F&F moment
dag 24: Favoritintro
dag 25: En låt som är F&F för mig


Kommentarer
Postat av: åsa

"Någon slags F&F utmaning till bloggen" för att vara exakt =D ska bli kuul att läsa! jag ska göra den själv sen med när jag har tid

2011-08-26 » 00:09:29
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback