"Hon som kan allt om Abrahams barn"

.....

Jag fortsätter att hosta, snörvla och nysa. Men nu känner jag mig i alla fall inte sjuk, utan ""bara"" förkyld. Men det är faktiskt otroligt jobbigt. Men som sagt, känner mig inte febrig och har inte ont längre. Dock känns det som om det "surrar" i huvudet, alltså det känns som om jag har något slags stort grått fluffigt moln innuti huvudet. Okej, svårt att förklara kanske? heheh

Skolan idag var chill! Onsdagar har vi bara Claes på och Claes = chill! Först hade vi samhällskunskap och sen religion. På religionen blev jag nästan lite skrämd av mig själv, jag (och Emelie) kom nämnligen ihåg ALLT det vi gick igenom idag från när vi gick i Juniorerna i kyrkan, och då var vi kanske 8 år(!!). Vi pratade om "Abrahams barn" och alltså jag visste vad asmånga hette och kom ihåg typ allt. Visst är det kanske inte något speciellt att kunna, men jag är inte direkt en person som kan bibeln, hehe.



Nä okej, ALLA dessa kunde jag inte. Men vi kom inte såhär långt, haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det var lite skrämmande faktiskt men samtidigt kul :) vi glänste lite iaf ;)

2011-09-02 » 18:10:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback