50-årspartaj!

.....

Så vad har jag gjort i helgen då?
Jo i fredags var vi hemma hos Andrea allihop och hade det mysigt. Vi åt tacos och pratade och framåt 19 kom Andreas kompisar och visade oss massa smink från LR. Jag råkade handla för 750 kronor... oooops.. Men det verkade jättebra så än så länge är jag nöjd, får väl se hur det blir när jag får hem det också!
I lördags åkte jag och mamma iväg till Jonslund för att gå på mammas kusins 50-års fest. Eller mamma skulle gå på fest och jag skulle jobba på fest, haha. Jag var med och hjälpte till att servera och så, det var faktiskt riktigt roligt. Var ju på Jonslundsbadet så ;) Stannade kvar tills på söndageftermiddag och kom hem nån gång på kvällen.

Idag var det så måndag igen och dags för skolan, och gissa vad... JAG HAR REDAN TRÖTTNAT! Helt sjukt, det tog 4 dagar. Men jag ska kämpa sista nu sista året, för sedan är det student och arbetslöshet.. wiho! (lovar att jag kommer klaga då också..!)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback