Den senaste helgen

.....

Ska börja med mitt nya liv nu. Mitt nya bloggliv rättare sagt! Ska blogga varje dag till och med jul nu! (Jag vet...)  Haha, jo men jag ska försöka faktiskt!

Denna helgen har varit en mycket bra helg! I fredags var jag ute, men vi började med förfest hi Sofias storasysters lägenhet (vääääldigt liten, men väldigt mysig!), fick träffa lite nytt folk från Sofia och Ellens klass vilket var jättekul! Efter att vi varit där och kollat lite halvt på idol och kört ölspel ett tag tog vi bussen ner till stan och Centrum. Var där ett tag och träffade fler folk från Sofia och Ellens klass och umgicks lite... hehe....

Igår tog jag det mest lugnt, som behövs efter en utekväll. Mamma och pappa var på fest och Oscar var med en kompis så jag iklädde mig onepiece och umgicks med min vän chipspåsen och "Så mycket bättre" (Var orolig att Timbuktu skulle förstöra "Flickan och kråkan" men jag tyckte han klarade det bra!)

Idag var det söndag och även om jag sov tills 12 var jag ganska duktig. Städade och dammsög mitt rum. Sorterade och rensade bland både kläder och smycken och i eftermiddags har vi bakat fyra sorters julgodis.

Nu måste jag sova! Imorgon natt är det lussebio och då blir det inte så mycket sömn! Vi hörs!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback