stackars dom som stänger in sig, 100 dagar utan heder

.....

BigBrother är igång! Jag har varken tv 11 eller Big Brother 24/7 så jag missar ju nästan allt. Sämst! Tycker det borde sändas live dygnet runt utan att man måste betala. Meen, jag får helt enkelt nöja mig med att kolla på avsnitten från kvällarna dagen efter att de lagts ut och söndagsfinalerna... 



Denna veckan har inte börjat så bra, igår var jag heldepp för att lovet var slut och var typ sur hela dagen, inte kul. Idag började dagen lite bättre i alla fall, fick sova liite längre eftersom jag skulle till tandläkaren. Där fick jag prova att andas lustgas eftersom jag ska dra ut 4(!) tänder om några veckor. Och alltså lustgasen.. min nya kärlek. Hahahha! Efter lustgasen gick dagen bara neråt, och på aerobicen var jag lika sur som igår. Men imorgon tänker jag vara glad! Därför ska jag gå och lägga mig strax! pusshej


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback