som stenar mot glas

.....

Hittade denna artikel hos Åsa. Håller alla tummar jag har för att det är en ny säsong av Boston Tea Party på gång! Men jag tror jag har hört att det är en helt ny serie som ska spelas in, men ändå. Hoppas kan man ju alltid!

Tv-doun Filip och Fredrik gick på söndagen runt i Kristianstad med en kamera- och ljudman, men det var inte VM i handboll som lockade.

– Det framstår som helt sjukt i tryck, men vi pratade med folk om hur lätta deras glasögon är. Det låter märkligt, men ska ses i ett sammanhang som än så länge är hemligt, sa Fredrik Wikingsson.

– De lättaste glasögonen vägde bara 13 gram. Vi imponerades av hur många optiker det finns i stan. Det verkar vara ett gynnsamt klimat för optiker, sa han.

När och i vilket sammanhang intervjuerna med folk på stan kommer att visas ville han inte avslöja.

– Det låter lite skitnödigt, men tyvärr kan jag inte berätta det. Det blir framåt sommaren och vi vill tacka alla Kristianstadsbor för gästfriheten


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback