lite av det som hänt sedan sist

.....

Jag har inte bloggat på 5 dagar. Fy mig. Men alltså jag orkar bara inte när jag kommer hem från jobbet. De flesta dagarna startar jag varken datorn eller tvn. Men idag var jag och hyrde film innan jag åkte hem så när jag kollat klart på den och ändå hade datorn på tänkte jag skriva några rader här. I helgen var Hanna här, vilken var kul för det var såå längesen! Vi var på Harry Potter (igen), kollade på Vänner och åt.. massor! Men helgerna går otroligt fort och strax var det ju måndag igen. Att jobba går bra, men det är hemskt att missa hela sommarlovet. Det sista också. Men men, jag tjänar ju pengar i alla fall. Dessutom får det mig att längta till skolan igen eftersom det inte är en tiondel så jobbigt som att städa (säger jag nu, fråga igen om ca 2 månader..) men framförallt så får jag sova en timma längre!! Jag som är otroligt morgontrött behöver den där timmen! Dessutom kan vi väl hålla tummarna för åtminstone EN sovmorgon detta år??

Jag laddar otroligt mycket inför denna helgen för då är det ju BAAAO!! Kommer bli så himla himla kul! Och att få vara i Linnéas stuga och allt! Ååhh, så underbart! :D

Nu ska jag strax sova, eller först ska jag skriva ett inlägg om filmen jag just sett och kanske en 30 dagar? (HAHA, när började jag med den? Maj?)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback