1 juni

.....

Sitter och lyssnar på Kent (när började jag med det?!) och har tänkt att berätta om min dag. Började med att jag råkade sova liite för länge men hann i alla fall med tåget. Phu! Historia första lektionen, mer oseriös en någonsin. Skrev en utvärdering och hade betygssnack (eftersom jag förstår att ni dör av nyfikenhet kan jag ju avslöja att jag får MVG i både historia och samhäll, gott snack!) och sen fick vi gå. Spanska, kollade klart på filmen Volver med Penelope Cruz, den var faktiskt helt okej! Efter det slutade vi (skolan är så seriös såhär veckorna innan lovet) så då gick vi ner några stycken till Vätterstranden och spelade basket. Det var verkligen hur kul som helst!




Mitt lag, vi var 5 tjejer (6 när Andrea var med) mot 3 killar. Rättvist? haha ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback