att allting har ett slut

.....

Har nu haft den sista dagen i tvåan! Imorgon är det avslutning och efter det ska klassen till piren och äta, myyys!♥ Känns som att tvåan gått sjukt fort och nu är det bara ett år kvar till studenten! Jag har dessutom klarat mig två år utan ett ända G i slutbetyg, lycka! Har dock "bara" fyra MVG i år: foto, historia, samhäll och svenska. På tal om svenska så fick jag MVG på både muntliga och uppsatsen i nationella samt på modernism-helvetes-uppgiften, taack gode gud för det! Hade jag fått VG efter att ha jobbat så hårt hade jag nog börjat gråta. Jag är i alla fall nöjd med mina betyg, jag vet att jag gjort så bra jag kunnat/orkat och det känns viktigast. Imorgon är det som sagt avslutning och jag har precis bestämt vad jag ska ha på mig. Om jag orkar lägger jag upp en bild, men hoppas inte för mycket.


Skolavsluningen förra året!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback