här ligger ångest och prylar i drivor

.....

Idag var jag på HSB och skrev på papper. Ska jobba mellan den 4 juli och den 12 augusti vilket känns bra för då får jag en veckas lov innan skolan börjar igen. Men tråkigt med allt kul jag kommer missa i sommar, åhhhh vad jag vill vara typ 10 år och bo i Bullerbyn på 20-talet eller nåt. No problemas liksom. Men eftersom ingen tycks vilja uppfinna en tidsmaskin fort nog så är jag fast i 2000-talet.

Men nu sitter jag här en sommarlovskväll och vet inte vad jag ska göra. JAG SLÖSAR JU BORT DET LILLA LOV JAG HAR KVAR MED ATT GÖRA INGENTING :'( Efter detta lov kommer jag ju inte vara utvilad alls, jag kommer snarare vara ännu mer stressad och ha ångest. Nej men okej, nu skiter vi i det. Skjuter problemen framåt ett tag, det brukar funka...

Nej nu ska jag sluta tänka på det och istället öva lite på mitt pianoprojekt. Vi hörs väl sen, lägger upp några fler roliga hp-tumblrs ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback