the dancing queen, young and sweet, only seventeen

.....

På studentdagen, i fredags, fick alla icke-studenter bege sig till Alternativ1, en slags alternativ "fest" för folk som är för unga för att gå ut. Som jag då. Jag, Emelie och Gabriella fixade oss hos Gabriella och sen kom Anna också och vi åkte in till stan, hem till Agnes. Laddade med lite musik innan vi åkte till Folkets Park i Huskvarna. Vi kom väl dit runt 22 och då var det nästan inget folk där, men det kom mer och mer tills det helt plötsligt dog ut strax innan 1. Vet inte vad som hände men helt plötsligt var allt folk borta så då åkte vi också hem. Fram tills dess var det i alla fall en underbar kväll och jag hade hur roligt som helst! Jag längtar så mycket tills jag fyller 18 att jag håller på att gå av..! Jag vill kunna gå ut när jag vill :(





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback