det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

.....

Jag tycker inte om listor av typen "inne- och utelistor" men just nu fick jag lust att göra en. Det blir en "gilla- och ogillalista" den här gången.

GILLAS
- Att jag igår provade två nya B&J - Coconutterly Fairly och Nordic Water Peace, dem var goda båda två
- Att Desperate Housewives börjar i Sverige igen imorgon - som jag har väntat!
- Att vi hade klimatmöte i klassen idag - det var skitkul!

OGILLAS
- Att kanal 5 har tagit bort flera delar av Boston Tea Party när jag hade planerat att kolla på det - Jag börjar snart gråta. (Seriöst, den är inte långt borta)
- Att vi har engelskaprov imorgon på ungefär 250 glosor - så. inte. okej.
- Att Andreas Carlsson ska sluta i Idoljuryn - jäkligt onödigt tycker jag.
- Att jag har en enorm klump i magen och kommer inte på varför

                                            


Kommentarer
Postat av: miw

synd det inte fungerar D= och torrentsarna e ju helt döda med.



åh du har länkat mig vad glad jag blir <3 jag har iofs länkat dig med men iaf haha =D

2011-03-15 » 12:15:55
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback