det är ju värsta schlagern

.....

sedan jag skrev ett riktigt inlägg senast har jag hunnit med mycket! firat påsk, umgåtts i 4 härliga dagar med min Hugo, skrivit många nationella prov och ikväll har vi haft vår Schlagerkonsert! Konserten var faktiskt riktigt rolig och jag fick beröm av min körledare efteråt så jag är nöjd! Imorgon har vi två skolkonserter för skolorna i Habo vilket betyder att vi är LEDIGA från vanliga skolan. Eller ja, vi tog ledigt... haha ;)
100media_imag006 (MMS)
Bild som jag snott från Andrea

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 » 11:38:46
URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback