du spelade boll på annat håll

.....

Tjo! Sprang runt Munksjön idag, förbättrade min tid med 2,5 minuter sedan sist, gaalet så najs! Sprang ju förbi Spira på vägen, då tänkte jag en stund på konserten och så. Måste få tag i biljett så att jag kan lugna ner mig, arhhhh. Efter Munksjön idag så hade vi spanska, fast en lite konstig lektion. Först och främst hittade vi inte salen vi skulle vara i utan var tvungen att använda karta (efter 2 år, STOOR skola). Det var i alla fall en slags föreläsning av två som varit i Ecuador i tre månader så dem pratade lite om det. Ganska kul, killen som prata var hur go som helst, och söt! hehe

Kvällen har jag spenderat på Slätten med Anna, Sofia, Ellen och Jacob. Vi kollade på herrarnas match mot Värnamo, det blev 1-1 men dem spelade bra i alla fall. Det var kul att kolla, trots att det var kallt och vi trängdes under filten ;)

Men nu har jag varit hemma ett tag, kollat på Sex and the City som jag har alla säsonger av och inte ens sett hälften, fy skäms. Nu orkar jag dock inte kolla mer så nu ska jag förmodligen lägga mig i sängen och lyssna på lite Harry Potter... eller så kanske jag hellre vill höra Winnerbäck? Hmm.. får tänka på det ett tag. Vi hörs när vi hörs! ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback