edge of glory

.....

Vill ni höra om min dag? Klart ni vill!
Uppstigning 06:30 (sen som vanligt!), iväg på racercykeln till stationen. Tåg till skolan, samhällskunskap. Onödig lektion, film om en 4 åring som sprungit 48 marathonlopp, snack. Svenska, höll tal om hur vi anpassar vårt språk i olika situationer, gick bättre än förväntat. Slutade vid 9 gick ner på stan med Angie. Åt i skolan. Buss till A6, leta present till Hugo. Hittade inget, åkte hem. Sova några timmar. Vaknar av att dem ringer från HSB och berättar att jag fått jobb. GLAD. Dricker te, äter macka. Familjen kommer hem. Slappar! Målar naglarna, water marble. Blev misslyckat. Tar bort nagellacket. Kollar på Big Brother. Lyssnar på musik. Upptäcker en ny favoritlåt. Spelar den 5 ggr. Kan inte lyssna på den mer. Äter mat, grillat, potatissallad och tzatsiki, MUMS. Och nu sitter jag här, ska snart gå ner och äta Ben & Jerrys för att fira mitt nya jobb. Soft!


Nej jag gör mig inte till. Jag är knas på riktigt!

(Undra vad Fredrik skulle sagt om detta inlägg? Struktur, stavning, meningsbyggnad, språkval... MVG eller? hahhaha)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback