du har inte hittat din marknad än

.....

Så var det helg igen! Har nu bara fem skoldagar kvar innan det är dags för sommarlov, känns helt galet! Idag hade vi sista fotolektionen och gjorde inte speciellt mycket. Fick i alla fall reda på att det blir ett MVG i betyg vilket känns helt awesome! Kommer verkligen sakna fotolektionerna nästa år, då blir det istället småföretagande och körsång. Hoppas att det också blir kul såklart! Efter fotolektionen var det i alla fall dags för idrott, även detta sista lektionen. Valfritt betydde i detta fall rundpingis för mig, Anna och Gabriella. Jääklar vad vi fick springa, haha. Men kul var det! Kul är också att jag fick mitt VG i idrott som jag ville ha, har ännu inget G (!) woho! Sista lektionen idag var spanska, den var ungefär lika värdefull som de föregående lektionerna, vi kollade på film och hade betygssnack. Och eftersom jag redan sagt hur det gick i de andra ämnena spricker ni väl av nyfikenhet för att få reda på hur det gick i spanskan?? Det blev ett VG, vilket var ganska väntat. Gick tidigare från spanskan för att hinna till Emelies dansuppvisning. Det var kul att se faktiskt, även om jag är ganska anti-dans. Efter det gick jag och Gabriella ner på stan och kollade runt på marknaden ett tag, hittade dock inte speciellt mycket. Gick med Agnes och några kompisar till henne ett tag också, åt en chokladboll på mackmakeriet bland annat, mycket mums!

(Alltså gud vad tråkigt det måste vara för er som läser min blogg. Lider med er...)

Kvällen har spenderats hemma, mestadels i min säng. Har ätit popcorn och choklad och druckit te. Just nu kollar jag på Big Brother (ska lägga upp ett snyft-klipp snart!) och ska snart sova. Imorgon blir det marknad och vi ska sjunga med kören, kommer nog bli kul. Bara det är någorlunda fint väder.


Agnes kramade denna björn idag, hon är så söt! ♥

Kommentarer
Postat av: agnes

linnet, det var björnarna som kramade mig, inte tvärtom! ;) puss på dig min sötlinnea <3

2011-05-27 » 22:54:29
Postat av: Nathalie

Sv; Jaha, guud vad coolt.

Det var en sån invigningsgala till ASSITEJ världskongress och scenfestival för barn och unga, skit roligt va det!!

2011-05-29 » 18:28:03
URL: http://www.helensjoholm.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback