Anna Livs brev till allmänheten.

.....

Stefan Livs fru Anna har nu skrivit ett öppet brev som jag hittade på aftonbladet. Läs:

"Jag, Anna Liv, vill tacka Er alla som har visat sitt stora deltagande efter Stefans tragiska bortgång. Det värmer att veta att så många inte bara sörjer ishockeyspelaren Stefan utan även förstod vilken underbar människa han var. Stefan var den bästa make, pappa, bror, son, svärson, vän, medmänniska och målvakt. Han var Nr 1 för oss.

Jag vill tacka alla Er inom organisationen HV71 för den otroligt fina minnestund som hölls för Stefan den 10 september i Kinnarps Arena. Den var fylld av värme, kärlek, empati och omtanke för Stefan som människa och idrottsman. Jag kunde tyvärr inte närvara själv men det kommer för alltid bli ett vackert minne för våra söner. Ett stort tack till alla Er som var närvarade och gjorde stunden så fin.

Ett stort tack till alla Jönköpingsbor, HV71 supporters och alla Er i övriga landet som visat sitt deltagande.

Vi får stort stöd av våra familjer, nära och kära. Vi har vänner som ställer upp på ett helt otroligt sätt för mig, barnen och övriga anhöriga. Vi ber i och med detta att få fortsätta att sörja och begrava Stefan i stillhet utan att det skall bevakas av media. Vi tackar på förhand för att media respekterar detta.

Tack än en gång till Er alla för Ert deltagande i vår svåra sorg."

Anna Liv med familj


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback