hunger games

.....

Som fd. bokmal är det få saker som får mig så glad som att hitta en ny älsklingsbokserie, vilket jag nu gjort! Eller, om man ska vara noggrann så fick jag egentligen hela hungerspelstriologin i julklapp men har inte orkat ta upp den förens nu. MEN när jag så för en vecka sedan började läsa den första så gick det (som det gör när jag fastnar i en bok) snabbt! Nu håller jag på med den sista boken och i torsdags var jag, tillsammans med Emelie och Jossan, på bio och såg filmatiseringen av den första. Riktigt glad blev jag då filmen visade sig vara nästan lika fantastisk som boken, underbart bra!





Så ett hett tips! HUNGERSPELEN

Betyg:
Hungerspelen (bok): 4,5/5
Fatta eld: 4/5
Revolt (hittills): 3/5

Hungerspelen (film): 4/5


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback