andra halvan av solen när den sjunker i väst

.....

I helgen var vi alltså i Träslövsläge och hade det häääärligt! Även om inte vädret var det bästa så hann vi med ett bad i havet och glass på Tre Toppar. När jag kom ner i fredags möttes jag av denna fina syn:
HAHA! Galna vänner jag har. Men efter att jag skämts färdigt där på perrongen åkte vi till coop i Varberg och köpte lite mat till helgen. Efter det drog vi vidare till Träslöv och stugan, som är världens mysigaste! Sen har vi bara tagit det lugnt och njutit hela helgen, jag har läst ut en hel bok (Kriget är slut - Morgan Alling, SUVERÄN.. LÄS!) på tre dagar vilket var längesen jag gjorde. I fredagskväll testade vi även på Varbergs uteliv, MEN vi hade bara två cyklar, på fyra personer. Så jag och Emelie cyklade från Träslövsläge till Varberg, vilket är nästan 7 km, med varsin person på pakethållaren. Det var nog tur att vi hade druckit lite innan för annars vet jag inte hur vi skulle klarat det, men just då kändes det inte problematiskt alls. På hemvägen var det dock inte lika roligt...
Helgen avslutades med att vi i söndags åkte förbi Ullared på vägen hem, spenderade som vanligt alldeles för mycket pengar på saker jag kanske inte behövde men ROLIGT hade vi i alla fall. TACK för en underbar helg!
 
PhotoInformation
PhotoInformation
PhotoInformation

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var verkligen en sjukt rolig helg! Men det där med cycklingen vet jag inte om jag vill göra om, inte med klackar iaf ;)

2012-08-29 » 21:57:35



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback