från kylan in i värmen

.....

Igår så regnade det ganska rejälj och medans vi sprang mellan husen på jobbet så hann jag bli helt genomblöt, men istället för att åka hem till en varm dusch satt jag på resecentrum efter jobbet och väntade på mamma. Vi hade planerat att gå till resebyrån för att boka in resan som jag fick i studentpresent och då kan man ju inte låta lite blöta kläder hindra. Så in på Resia gick vi, och det var väl nästan så att jag lämnade spår av vatten där jag gick, haha. (Kände mig inte speciellt snygg just då kan jag ju säga...) Men sen satt vi i alla fall där ett tag och kollade på lite olika länder, städer, hotell och datum. Tillslut hittade vi i alla fall något som jag tycker verkade perfekt! Så den 10 september åker jag och mamma till Parga i Grekland i en vecka! Är så glad och längtar supermycket! Kommer bli underbart,,, Har snott lite bilder från apollos hemsida så att ni ska bli lite avundsjuka... hehehe ;)

Nehe hörrni men då var det väl dags för mig att gå och lägga mig då. Bara tre dagar kvar tills den eviga ledigheten nu...

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback