hundra gånger om

.....

Om det fanns en dag då internet bara MÅSTE funka så var det ju nu ikväll. Men ICKE! Filip och Fredrik kör sin podcast nr 100 live från Bervaldhallen och streamar ut det på hemsidan. Jag kom hem precis innan det skulle börja och fick springa till datorn för att få igång den. När sidan precis laddat klart - Bluescreen... Startar om datorn och sen upp med sidan igen, då funkar inte internet... Kopplar in datorn direkt till modemet. Funkar inte heller. Springer och hämtar mobilen och kör på internetdelning, vilket funkar men åhh sååå seeegt! Men så kör jag nu, videon hackar och jag missar saker hela tiden. Men! Bättre än inget och jag får lyssna på mp3an sen! Men åhh vad jag skulle velat vara DÄR!
 

Kommentarer
Postat av: åsa

jag seer mig! den första precis nedanför filips högra ben haha

Svar: haha, ja jag såg dig också!!
Linnéa Carlsson

2012-08-17 » 22:40:24



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback