tandläkarväder

.....

I måndags hade jag min första dag som arbetslös och nu, tre dagar senare, har jag helt plötsligt två jobb! Ska under hösten vara timvikarie på både mammas jobb och kommunens förskolor/fritidshem/skolor! Dessutom har jag ju kvar mitt jobb på Resecentrum var fjärde helg. Hoppas på att tjäna ihop mycket pengar denna hösten, haha. Nä men det ska faktiskt bli jättekul att jobba lite! Snart börjar ju alla i skolan igen och den är väl först då som jag kommer fatta att jag faktiskt inte ska dit.. Usch vad jag redan saknar Peset! Jaja! Nu ska jag strax till tandläkaren här i Habo.. och sen imorgon ska jag vara hos tandläkaren i stan klockan 7:50... Känner att jag ångrar lite att jag tog den tiden, har gått upp tidigt nog denhär sommaren känner jag ;)
 
Nä nu måste jag gå! Ikväll är det Filip & Fredriks 100e podcast live i Bervaldhallen och även om jag inte kunde vara där så ska jag följa det hela på livelänk. Vi hörs! 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback