allt förändras fast ingenting händer

.....

Bowlingen gick överraskande bra igår och jag var såå nära på att vinna, TROTS skadad armbåge! Men i sista serien gick Agnes om mig med bara några få poäng, inte kul! Dock är jag mycket nöjd med en andra plats. Gabriella var mindre nöjd med sin placering.. Efter denna spännande match åkte vi vidare till stan och åt på Mackmakeriet, grymt gott! Lite senare på kvällen träffades vi igen, hemma hos Gabriella där vi ordnade en riktig spakväll. Gjorde först ångbad för ansiktet och ansiktsmasker. Efter det åt vi pannkakor (Agnes och Gabriella hade SMÖR på sina. Hur skumt är inte det?!) och kollade på "What happens in Vegas", den var faktiskt ännu bättre än jag kom ihåg den. Vi passade också på att färga ögonfransarna, perfekt nu i sommar så slipper man mascara när man ska vara på stranden och allt!  
 
Egentligen var det tänkt att jag nu skulle sitta på ett tåg till Göteborg men ibland blir det inte riktigt som man tänkt. Hugo har blivit magsjuk så istället för att spendera veckan i stugan utanför Varberg får jag nu vara hemma. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Det händer inte så mycket här.. Eller jo imorgon ska jag träffa mina härliga kollegor från HSB hemma hos Mathilda, äta lite gott och tjattra, det vi är absolut bäst på!
 
 
 
Sitter på balkongen och njuter lite i det fina vädret. Enligt prognoserna ska det tydligen regna resten av veckan så man får ju passa på. Men nu börjar solen vandra över hustaket så jag får nog flytta mig till andra sidan av huset.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback