stackars de som stänger in sig 100 dagar utan heder

.....

Sitter i köket och kollar på Big Brother. Just nu sker det ett bröllop där inne, väldigt fint! Idag har vi haft den allra sista föreställningen vilket känns både skönt men också väldit väldigt tråkigt. Den var slut strax efter 11 och sedan dess har jag varit och köpt champinjoner som jag åt tillsammans med spenat och stekt ägg. Såååå gott! Jag var också på Bok & Presentshopen och köpte ett gosedjur till Wilma, min nya lilla kusin tillika Hugos syster. Familjen ska åka till Göteborg i helgen för att träffa henne men eftersom jag jobbar får jag vackert stanna hemma.

Ikväll ska jag i alla fall träffa Linda och bestämma hur jag vill ha mitt hår inför balen. Men innan dess måste jag bli klar med mitt tal och också förbereda lite inför min Harry Pottermiddag nästa vecka. Har gjort ruskigt fina inbjudningar som mina vänner ska få imorgon.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback