HELG.... eller?

.....

Fredag! Helg säger ni. Jobb säger jag. Denna helgen är det min tur att gå upp klockan 5, dra på mig jobbkläderna och fortfarnade halvsovandes skynda iväg till bussen. Jag är faktiskt inte sugen alls. Dels för att jag hoppade in förra söndagen, dels för att jag nu faktiskt HAR ett jobb som jag verkligen verkligen trivs med på vardagarna. Men men, det jag tjänar en dag på resecentrum är ungefär det som går åt till mobilräkningen så därför har jag bestämt att pengarna ska gå till det! Nu är alltså ännu en vecka avklarad på mitt nuvarande jobb, tror bara det är 3-4 kvar nu. Känns skittråkigt, vill verkligen inte alls sluta där. Men men, är glad att jag fått vara där så länge ändå! Idag hade jag som sagt fredagsfika och det blev uppskattat av kollegorna. Riktigt gott blev det! Tyckte nog speciellt om minimintisarna! Ska börja göra fler cupcakes i mindre storlek framöver!
 
Idag händer inte mycket. Var helt galet trött efter jobbet idag och gick och la mig i soffan så fort jag kom hem. Sen åkte pappa och hämtade pizza, gott! Nu ska jag kolla på finalen av Hela Sverige bakar som jag missade igår, ska nog äta några cupcakes som blev över också.
 
Hela%20Sverige%20bakar%20del%2010

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback