gråvita skyar, tandläkarväder

.....

Vi överlevde stormen men det är inte så trevligt att bo i ett nästan 100 år gammalt hus när det blåser så där mycket ute. Väggarna, taken och golven knakar och dörrarna skakade, högst otrevligt. Somnade tillslut med hörlurar och senaste avsnittet av Crazy Town på högsta volym.
Vaknade och kände mig tröttare än någonsin imorse men det var bara att krypa ur den varma sköna sängen och ut i regnet. Börjar 9:30 på tisdagar men jag hade en tandläkartid i stan klockan 8:30 så hejdå till den sovmorgonen. Men det var trots allt en mycket glad Linnéa som vandrade ut från tandläkaren strax efter klockan nio. För när jag skulle gå från tandläkaren säger han "Jaha, men då bokar vi väl in en tid om ett par veckor så ska vi ta bort din tandställning". Jag var absolut inte beredd på detta och det enda jag kom på att säga var "Jaha.. Så kul". 
 
Så nu har vi (förhoppningsvis) bara några veckor kvar tillsammans. Tandställningen och jag. 
 
 
Ser ni den otroligt snyggiga tröjan jag har idag eller? Älskar den!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback