några smulor till duvorna min vän

.....

Glad torsdag på er! 
Idag efter jobbet åkte jag in till stan och efter att ha irrat runt och letar parkering ett tag mötte jag Agnes på Bryggan nere vid Munksjön. Vi köpte bullar och te och satte oss ute i den underbara höstsolen. Helt fantastiskt att man kan sitta ute och fika i början av oktober! Efter en lång och mysig pratstund med besök av X antal närgångna duvor åkte vi först till Erikshjälpen och sen till Myrorna för att leta fynd. Hittade inte så mycket men en CD med Peter Jöback och boken Små citroner gula fick i alla fall följa med mig hem.
Just nu ligger jag i min mysiga pyjamas och tittar på Hela Sverige bakar men ska snart gå och lägga mig eftersom jag öppnar imorgon. Imorgon är det också dags för Helen Sjöholmkonserten i Vara, biljetterna har varit bokade sedan april så det känns nästan lite overkligt att det äntligen är dags! 





Kommentarer
Postat av: elsa

Älskar när du bloggar, sluta aldrig med det kompis!

2013-10-04 » 07:44:15



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback