här har man god smak och pengar kvar

.....

Hej godingar! Här sitter jag i köket, lyssnar på Melissa Horn och äter mango. Borde egentligen sova för imorgon bär det av till den kungliga hufudstaden och förmodligen ett besök på abba-museumet, alternativt lite shopping. På lördag är det nämnligen dags att ta sig ett varv runt Djurgården då det är Tjejmilen. Min uppladdning inför årets lopp har bestått av en veckas all inclusive samt tre dagars sjukdom, så det kommer ju gå hur bra som helst! Dessutom var det säkert två veckor sedan jag över huvud taget sprang ordentligt (gjorde ett försök i Bulgarien men det gick inte speciellt bra). Men men, jag får väl göra mitt bästa ändå! Ska faktiskt bli ganska roligt! Har annars inte speciellt mycket inplanerat för min helg i Stockholm, känner inte till stan så bra och tycker inte speciellt mycket om den så vet inte riktigt vad jag borde hitta på?
 
När jag och mamma skulle åka och handla innan hittade jag min lillebrors gamla skor här hemma. För små till honom och göööööörsnygga. Tack för det säger jag!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback