ja jag ska bli en robinson

.....

Världens bästa Martin i NRJ imorse, pratar om sin nya bok och lite så. Jag har fortfarande inte fått boken (skandal!). Eftersom jag var i Bulgarien när den släpptes så kunde jag inte få den då och nu har jag beställt den från adlibris men den har inte kommit än?! Men jag beställde Kringlans nya bok också och den har inte släppts än så de kanske väntar och skickar båda samtidigt.. jobbigt! Får väl åka in och köpa en till Status 12 annars, så har jag en att ge bort när den andra behagar dyka upp. Jaja, om ungefär två veckor kommer jag förhoppningsvis att få träffa Martin i alla fall, då är är bokmässa i Göteborg. (Och han frågade på twitter om jag skulle komma.. ALLTSÅ ÅH han är bäst).
 
Ser ni att jag lyckades få in en GAS-text i rubriken eller?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback