men bilderna får mera färg

.....

Så är helgen redan slut och det är måndag igen. ("Hej vad det gick!" som direktör Kloss skulle sagt.) Ska uppdatera lite om vad som hände i Göteborg i helgen alldeles strax, har en del bilder att gå igenom bara. Idag hade jag som vanligt en kort dag på jobbet, den var dessutom lite rörig eftersom vi haft fotografering  med alla barnen idag. Det gick väl ganska bra men det är ju inte alla barn som ler sådär jättemycket när en främmande människa med enorm kamera står framför dem. Jaja, de var superduktiga i alla fall! På fredag har jag och en kollega hand om fredagssamlingen igen, denna gång ska jag vara gris. Från prinsessa till gris, det är ett härligt jobb man har ändå! Vi ska spela upp boken "Nämen Benny" som jag i princip kan utantill eftersom jag läste den VARJE vecka för min grupp förra året. De ÄLSKAR den boken, så det ska ju bli kul att spela upp den då. Nä nu ska jag sätta på ett avsnitt av Tornado och försöka få ner min grymma helg i text så publicerar jag det här sedan. Adiós! (Ska man ens ha ´ över o i det ordet? Kommer verkligen inte ihåg något av spanskan, det är ju lite synd. (Fast bara lite)). 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback