och det doftar just som asfalt gör om hösten

.....

Hur kan tiden gå så fort? Helt plötsligt är det torsdag igen och tanken slog mig att jag inte bloggat ordentligt på nästan en vecka. Jobbade ju som sagt i helgen och skulle lära upp två styck nybörjare. Det gick jättebra och de var hur trevliga som helst, så roligt har jag nog aldrig haft en helg på Resecentrum (trots flertalet obehagliga överraskningar). 
 
Veckan i övrigt har varit precis som vanligt. Men hörrni, nu är det verkligen HÖST i vårt land. Jag har kommit fram till hösten verkligen är min favoritårstid, frisk höstluft, fina lövhögar, mysiga koftor och varma koppar te, UNDERBART. Och i veckan gjorde världens bästa frukt entré i hemmet, satsumas! Slår clementinen med hästlängder. Nu ska jag ta och packa en liten väska för imorgon efter jobbet åker jag med min bror till Göteborg för att besöka bokmässan (och Martin Melin!). Var inte där förra året så det ska bli jättekul! 
 
Bilder snodda från weheartit. HÄR.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback