där svart är vitt

.....

God morgon Sverige!
Igår gick jag en runda på stan med Hanna och hennes kompis Rebecka. Vi åt wok to walk, shoppade och pratade om livet som au pair. Hade superkul och vi avslutade dagen på pinkberry med en mycket god frozen yougurt. Upptäckte när jag kom hem att jag inte tagit en enda bild under dagen - mycket oproffigt bloggbeteende. Men istället kan ni få en bild på en klänning jag köpte på Zara igår. Rea och den kostade bara £17, ett fynd helt enkelt! 
 
 
Idag är det världens bästa mammas födelsedag så jag ska skypea lite med henne. Efter det tror jag att jag ska möta upp Jessica någonstans och hitta på något, vad vet jag inte riktigt men det löser sig nog! I eftermiddag ska jag ha babysit i några timmar, det går nog bra skulle jag tro. Ha en härlig söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Så fin klänning !

2014-04-27 » 12:06:59
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Emelie

Älskar klänningen!

2014-04-27 » 14:15:46



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback