det är visst nån som är tillbaka

.....

Hej hallå! Det blev visst inget bloggat igår så här kommer ett inlägg i efterhand. Började jobba efter mitt vanliga schema igen efter påsklovet vilket faktiskt känns ganska skönt. Efter att jag jobbat klart på morgonen åkte jag in till stan utan att ha någon riktig plan. Hoppade av vid Primark och köpte min Breaking Badtröja som jag tänkt på cirka hela helgen - kanske sist med att äga en men också sist med att upptäcka tv-serien så det passar ju bra då. Sen gick jag till Starbucks och satt där och tittade på dokumentär om Haga slott - vilket är något av få saker som funkade att streama från SVT Play utomlands.
 
 

 
När jag jobbat klart på kvällen vandrade jag ner till West Hampstead och mötte Hanna som äntligen är tillbaka i London. Vi firade med att äta på Nando's - såklart! Mycket trevligt och väldigt gott! Vi satt där länge och pratade om allt möjligt innan klockan helt plötsligt var över tio och det var dags att bege sig hemåt. Har upptäckt att det Nando's ligger nästan exakt halvvägs från oss båda, alltså ett perfekt ställe att ses på! 


Kommentarer
Postat av: Caisa

Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg. Läser den varje dag. Jag funderar själv på att bli au pair fast i Nya Zeeland.. Har du gjort något inlägg om hur ansöknings prosessen gick till? Om inte, vill du göra de? :) kram

Svar: Hej! Tack så mycket! Ja jag skrev ett inlägg för ett par dagar sedan: http://storyofaheart.se/2014/april/ansokan-matchningsprocessen.html Är det något mer du undar över så fråga på så ska jag besvara så gott jag kan! :) Kram
Linnéa Carlsson

2014-04-24 » 18:03:01
URL: http://caisapavift.blogg
Postat av: banan

http://dramatisecho.tumblr.com/post/78704410491/breaking-bad-au-to-provide-for-his-familys

Svar: HAHA! alltså älskar mixes av olika fandoms!
Linnéa Carlsson

2014-04-24 » 22:45:15



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback