du gick sakta nerför gatan

.....

Idag har jag jobbat som vanligt på morgonen och efter det vandrat bort till Moa. Vi var duktiga och körde ett nytt träningspass - innan träningsvärken från den första ens släppt. Grymt jobbigt men det är så himla mycket lättare och roligare att träna tillsammans med någon! När jag sagt hejdå till Moa och svängt in på min gata möter jag en man som jag känner igen. Det tar mig cirka 1,5 sekund innan jag kommer på att det är Ricky Gervais. (ALLTSÅ. ÄLSKAR HAMPSTEAD.) Jag vet sedan tidigare att han bor här men efter att ha spenderat den senaste veckan med att titta igenom alla avsnitt av Extras blev jag ändå alldeles för starstruck för att kunna säga ett enda ord,  men är ganska säker på att jag måste stirrat. Väldigt Charmigt. Typ.
 


Jag vill att Ricky ska hosta Golden Globes för alltid!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback