du skulle älska att ströva i parken här intill

.....

Hallihallå. Oj vad jag är trött just nu. Började med att hämta H i skolan vid 12, vi gick sedan till Tesco och handlade lite, gick till slaktaren och köpte kött innan vi gick hem. Gjorde sedan lunch (H bad att få smörgås med jordnötssmör, väldigt avancerad matlagning alltså) och åt innan vi spenderade resten av eftermiddagen med att spela barn-monopol. Verkligen ett riktigt ritktigt tråkigt spel. Efter att jag hämtat O och T, lagat middag och hjälpt till att städa barnens rum slutade jag för dagen och begav mig till Overgrounden. Mötte sedan upp Hanna i hennes hemkvarter där vi gick en liten promenad genom Queen's park (som var otroligt mysig!) innan vi slog oss ner på Starbucks och hade en det trevligt. Fick även en mycket fin present av Hanna, svenskt te!! Verkligen så konstigt att det inte går att hitta "normalt" te i det här landet. Men nu har jag i alla fall så att det räcker ett bra tag!
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon hade jag egentligen planer på att träffa en annan au pair men eftersom det är tubestrike och tunnelbanan inte går som vanligt är det svårt att ta sig in till stan. Så vi ska nog ses i nästa vecka och imorgon ska jag istället fira lite valborg med Jessica och Moa, det ska bli väldigt mysigt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback