i ett hav av kaffe latte

.....

Hej på er. Hoppas ni haft en fin dag, här i London har det i alla fall varit soligt och varmt hela dagen. Började jobba 9:30 idag, ganska så härligt. Efter att alla tre barn tillslut fått på sig sina kläder åkte vi iväg till simhallen. Hade faktiskt väldigt kul där idag, L var med de äldre pojkarna i den djupa delen av bassängen och jag höll koll på H i den grunda delen. Eftersom den förra au pairen också var simlärare är han faktiskt grymt duktig på att "simma" trots att han precis fyllt fyra. Jag var väl typ åtta innan jag tog mitt första simtag? Efter att vi simmat runt ett tag gick vi upp och L tog med pojkarna för att spela tennis och äta lunch och jag gick hemåt. Väl hemma var städerskorna i full gång och jag bytte om snabbast någonsin och begav mig ut igen. Gick ner till O2 centret vid Finchley Road och åt lunch, besökte TGR och det gigantiska Saintsburys som finns där. Köpte sedan med mig en latte (nä jag gillar inte det, men jag är trött på att dricka earl grey hela tiden) från Starbucks och vandrade hem. Slappade lite på rummet innan jag började jobba. När jag tagit hand om tvätt, matlagning och spenderat 20 minuter med att leta efter ett legosvärd utan resultat spelade jag lite schack med O. Tror ni inte att han vann eller?! Hur gick det ens till? Han är sex år! De här ungarna är alldeles för smarta för mig.. Efter den bittra förlusten drog jag mig tillbaka till min batmangrotta och åt center (som jag köpt på TGR för £1, billigt!!) och tittade på Breaking Bad. Sen kom L upp med mat till mig och jag kollade på mer Breaking Bad. Sen drack jag te och tittade på Breaking Bad. (Tycker inte ens att det är SÅ himla bra egentligen. Men är ändå ganska hooked)
 
 
Här går jag och låtsas: 1) att jag är cool 2) att jag gillar latte

TGR är bäst. Köpte allt detta livsviktiga för £8!
 
Nu ska jag sova. (Ska bara kolla klart på senaste avsnittet av Breaking Bad) 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback