när det är vår och fest

.....

Igår var det kalas! Gick som sagt först hem till Moa där jag lånade lite kläder och hängde ett tag. Vi tog sedan bussen till Golders Green där vi mötte Jessica och gick till el party. Det är ju lite märkligt att komma hem till någon som man aldrig förut har träffat och fira hens födelsedag, men det var jättekul i alla fall och vi träffade mycket härligt folk. Tog nattbussen hem till Hampstead igen och fick sällskap med Moa en bit på vägen för att jag inte skulle gå vilse, mycket snällt!

Presentinslagning på trottoarkant. 

Marshmallowgrillning


Tårta


Jag, Jessica och Moa

Idag har jag tagit en långsovmorgon och planerar att bara slappa resten av den där dagen. Dock är det fantastiskt fint väder ute och jag önskar än en gång att vi haft i alla fall den minsta lilla gräsplätt till trädgård. Men tyvärr inte. Jag ska i alla ge mig ut och köpa lite lunch innan jag kanske går hem och bäddar ner mig med en trevlig tv-serie. Har glass i frysen också kom jag på. Härligt!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback