när du står sist i kön

.....

Det känns som om det var kanske 20 minuter sedan mitt förra inlägg. Tiden går snabbt idag! Men så har jag hunnit med en hel del också, varit ute och sprungit, skypeat med mamma, varit och handlat mat, ätit crêpe och nu är jag snart påväg ut igen. Ska till Moa och låna en klänning av henne, ikväll ska vi iväg på partaj och tydligen är det då införstått att man har klänning på sig. Har Linnéa då med sig någon klänning? Svar nej. Så hoppas på att kunna klämma i mig en av Moas, annars får jag väl helt enkelt komma i byxor i alla fall. Dessutom känner jag mig lite pressad att ha på mig klackar också vilket jag inte alls gillar. Eller, jag gillar de egentligen men jag som redan är alldeles för lång tycker verkligen inte om att bli längre. Jaja, det blir säkert kul och blir det inte det får man väl åka hem! Vi får väl se var den här kvällen tar vägen helt enkelt.
 
Det är alltid lika lång kö till det här stället. Men värt varje minut!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback