nedstigen från himmelen igen

.....

Hoppas att alla har en härlig påsk. Har sett många soliga bilder från Sverige men här är det bara grått och trist idag. Har regnat hela dagen och jag känner att jag hade behövt de där gummistövlarna nu. Men efter den här veckan har jag inte allt för gott om pengar kvar och får inte nästa lön fören i maj så det ska försöka leva sparsamt ett tag. Lycka till med det Linnéa..
 
Men igår hade jag i alla fall en väldigt trevlig påskafton. Moa och hennes kompis Linnéa kom hit och vi lagade till en grym svensk påskmiddag. Det var så himla gott och jag kan inte komma ihåg sist jag var så mätt! Härligt! När vi ätit slappade vi lite i soffan och kollade på film (National Treasure - mycket bra!) och åt lite jordgubbar. Jag öppnade mitt kära påskägg också och OJ vad gott det var. Svenskt godis är bäst i världen. När Moa och Linnéa gått hem gick jag upp på mitt rum och kollade på Graham Norton från i fredags innan jag gick och la mig. 
 
 
Idag är det min sista dag ensam i huset eftersom familjen kommer hem imorgon bitti. Har firat detta genom att ta hand om all tvätt som jag skulle hunnit med under veckan samt diskat och städat undan i köket. Ska strax ta på mig regnjackan och gå iväg och köpa lite mat. Kylskåpet är tomt och det är kanske kul om det finns något att äta när familjen kommer hem. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback