du skulle ringa ett samtal

.....

Tjabba cookies! Fullt upp idag, jobbade mellan 10-13.45, sen var jag ledig några timmar och då hängde jag och Danielle på Starbucks och gjorde upp planer inför Holland. Kommer förmodligen bo hemma hos henne hela helgen, det ska bli spännande! När klockan närmade sig fyra var jag tvungen att börja jobba igen så vi sa hejdå och jag gick först till Tesco och sen till en liten "allt möjligt" affär som ligger mitt emot. Behövde en massa rengöringsprylar och utbudet på Tesco var ju inget att hänga i julgranen direkt. Väl hemma lagade jag mat i ett lugnt tempo, det blev pitabröd med kyckling och massa grönsaker idag. Det närmaste vi kommer tacos skulle jag tro, supergott är det i alla fall! Ikväll har jag haft babysit så var ensam med alla de fyra barnen hela kvällen. När alla tillslut gått och lagt sig ringde jag och bokade en taxi till på lördag. Klockan 05:00 blir jag upplockad utanför huset. Tidigt. Väldigt tidigt. När det var gjort ringde jag upp min bror på skype och pratade med honom i nästan en och en halv timme, igen! Det är inte dåligt för att vara honom ska ni veta. Vi pratade om vilken tårta han vill ha på sin födelsedag (han fyller år på söndag) och sen gjorde vi valkompasser och jämförde resultaten med varann. MM så kul man kan ha det va?
 
 
Här skulle jag ta en bild på min bror men han dök ur bild och påstod att det är bättre om han är anonym på min blogg. Det kommer nämnligen locka fler läsare pga "mystiskt".. Jo. Men. Visst.
 
Snart ska jag sova och ladda för min SISTA arbetsdag på två veckor imorgon, woop woop! 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Men gud vad skönt att inte börja så tidigt ändå? :D

2014-08-01 » 01:48:52
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback