det är så mycket som man borde klarat av vid det här laget

.....

Sitter på golvet i mitt rum. Egentligen borde jag väl sova eftersom taxin kommer klockan fem imorgonbitti. Men har fortfarande tvätt att ta hand om, disk att diska, väskor att packa... 
Värdfamiljen åkte redan ganska tidigt igår så jag har haft huset för mig själv sedan dess. Jag har dock inte varit hemma så mycket. Igår åkte jag in till stan, John Lewis och Harrod's besöktes och de sista juklapparna inhandlades. Sen åkte jag hem, började med lite tvätt och lagade mat. Jag gick runt på tesco och köpte allt jag var sugen på, därför blev middagen en lite spännande blandning. Tacofärs, rostad sötpotatis, stekt halloumi och sallad.. En lite konstig mix kanske, men sjukt gott! 
 
Idag gick jag upp vid åtta, gick till posten för att posta några julkort åt min värdfamilj och gick sen hem igen. Lyxade till det och åt frukost i badkaret samtidigt som jag kollade på Gossip Girl, sånt man bara kan göra när man har huset för sig själv! Fram på eftermiddagen åkte jag in till stan tillsammans med Danielle och hennes kompis. Vi hann med Starbucks, att hälsa på Coca-Colalastbilen och middag på Zizzi innan det var dags att åka hem. Sedan dess har jag sprungit runt för att hinna med allt "jobb" som jag inte gjorde klart igår. Så det är väl bäst att jag återgår till det så att jag hinner sova ett par timmar i alla fall.
Om allt går som det ska landar jag i Sverige tidigt imorgon förmiddag. Vet inte om det kommer bli så mycket uppdateringar under tiden jag är hemma, så om vi inte hörs innan dess hoppas jag att ni alla får en underbar jul och ett gott nytt år! 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback